משלוחים | החלפה | החזרה | תשלומים

משלוח

 

לאחר ביצוע ההזמנה, אנו נארוז את המשלוח ונעביר לחברת השליחויות. את מס ההזמנה ומס מעקב המשלוח תקבלו במייל.

זמן אספקה לכל חלקי הארץ: עד 7 ימי עסקים

זמן אספקה לישובים מעבר לקו הירוק ויישובים חריגים: עד 10 ימי עסקים.

הזמנה אשר בוצעה בתשלום “טלפוני” לא תשריין מהמלאי את הפריטים ללקוח עד אשר נציג טלפוני יחזור לסיום ביצוע העסקה ותשלום.

אין אנו מתחייבים לשמירת מלאי עבור הזמנות טלפוניות, רק הזמנות ששולמו בכרטיס אשראי בדף העגלה ישוריינו עבור הלקוח.

 

* בימים גשומים או במצבים של מזג אוויר קיצוני, ייתכנו עיכובים בזמני הגעת השליח.

* אם בעת מסירת החבילה הלקוח לא ענה פעמיים לניסיונות השליח ליצור עימו קשר, החבילה תוחזר למחסני החברה ושילוח חדש יתואם מול הלקוחה ע”י שירות הלקוחות.

* שימו לב – יום עסקים מתייחס לכל ימות השבוע (ראשון עד חמישי), למעט: יום ביצוע ההזמנה, ימי שישי, ימי שבת, ערבי חג, חג, שבתון, חול המועד וימי זיכרון. 

השליח ייצור עמך קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו, לכן מומלץ להיות זמינים לאחר ההזמנה באתר. שעות המשלוחים הן 20:00-8:00, על כן כדאי לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח בשעות אלה (למשל, כתובת מקום העבודה שלך).

בבחירת שיטת השילוח – “שליח עד הבית”, יש לקחת בחשבון שזמני המשלוח עלולים להתארך מעבר למצוין בעמוד הקופה, במשלוחים המיועדים ליישובים מעבר לקו הירוק, יישובי הערבה, אילת ורמת הגולן.

 

 

 

החלפות

 

  1. שירות החלפה עם שליח אקספרס בעלות 24.90 ש”ח

  2. הגעה לאחת מחנויות הרשת: סניף חדרה וסניף מתחם אלון עין שמר FASHION  ניתן לבצע החלפה באחת מחנויות הרשת אך ורק לאחר שוידאתם שהפריט שרכשתם קיים במלאי החנות. ללא עלות

  3. לכל פריט באתר ישנו שלושה חודשי אחריות יצרן. הפריט ישלח לבדיקת מעבדה אצל הספק של כל מותג במידה וימצא כפגום לאחר שימוש סביר יבוצע החלפה, במידה ואין את הפריט במלאי יבוצע זיכוי עד 14 יום. 

  4. במידה והפריט נמצא בשימוש לא סביר (שפשופים,שריטות,כתמים,וכו’..) הפריט לא יזוכה.

 

כך תחזירו פריט שרכשתם באתר

 

1. פנייה לשירות לקוחות לטובת הוצאת משלוח החלפה בתשלום של 34.9 שקלים (אוספים את הפריט מכם ומוסרים לכם את הפריט החדש).

 עד 14 יום מיום קבלתו או בתוך 5 ימים באם מדובר בפריט מבצע.

2. יש להגיע עם חשבונית עסקה שנשלחה במייל ועם פרטיו המלאים של הלקוח.

3. יש לוודא כי לא נעשה בפריט כל שימוש וכי מחוברת אליו התווית המקורית. 

4. במידה והפריט ימצא כפגום, משלוח ההחלפה/החזרה יהיה עם שליח עד הבית ללא עלות.

5. במעמד ההחלפה/ החזרה תוכלו לבחור:

    א. להחזיר את הפריט ולקבל עבורו זיכוי לרכישה באתר או באחת מחנויות הרשת.

    ב. להחזיר את הפריט ולקבל עבורו החזר כספי בשווי הסכום ששולם באתר.

       ההחזר יתבצע ע”י הנהלת חשבונות ותוכלו לראות אותו בחשבונכם עד 14 ימים מיום החזרת הפריט. 

    ג. להחליף לאותו הפריט בצבע או במידה שונים (כפוף למלאי בחנות).

 

 

* ההחזר הכספי יועבד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. ההחזר יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, עסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בזה בשבילכם.*

* בהנחיית משרד הבריאות, פריטי הלבשה תחתונה (תחתונים, חזיות, גרביונים, גרביים ובגדי ים) וכן פאות שיער אינם ניתנים להחזרה או החלפה.

* ניתן להחזיר פריט בסייל עד 5 ימי עסקים מיום רכישתו. בתמורה תקבלו החזר כספי השווה לסכום המקורי ששולם. להחזרה, יש לסמן √ בטבלה המצורפת לחבילה ליד הפריט המדובר.

*  לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט לשימוש באתר בלבד.

* לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה/סט/חליפה, אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.

* לא יינתנו החלפות/זיכויים על פריטים שנעשו בשימוש לא סביר.

 

לשאלות, אנחנו זמינים עבורכם בטלפון 0525366651 בימים א-ה 09:30-18:00, ו’ וערבי חג 09:30-13:00

או במייל  aamutagim@gmail.com

 

מדיניות תשלומים

 

תוכלו לבצע חלוקה עד 12 תשלומים שווים ללא ריבית.

ברכישה  עד 250 ש”ח עד תשלום 1

ברכישה מעל 250 ועד 600 ש”ח עד 4 תשלומים

ברכישה מעל 600 ועד 1000 ש”ח עד 6 תשלומים

ברכישה מעל 1000 ש”ח עד 12 תשלומים